Estem molt contents de la vostra participació en aquesta edició perquè, a més, creiem que totes les fotos rebudes han tingut molt més nivell. Així doncs, els tres membres del jurat (el fotògraf Josep Maria Gispert-Saüch, el periodista Xavier Martí i una servidora) hem passat una bona estona per debatre quines fotos triàvem i en quina posició. Finalment hem decidit premiar a:
Gema Sànchez, pels seus “Reis Mags” canins, Maggie, Telva i Arena (amb aquesta cara de bons, segur que van repartir poc carbó!)
Cristina Fulcarà perquè animi en Roy i en Tron després de la gran festa de Cap d’Any que devien organitzar:
Mª Carme Marlet per reivindicar amb els seus amics peluts una tradició tan nostra com la del Tió.
També hem volgut fer una menció especial a tres fotos que, tot i que potser no mantenen tant l’esperit festiu i divertit que acompanya les anteriors, són absolutament espectaculars:
1r. Accèssit: Jordi Renart.
2n Accèssit: Olga Vartanyan.
3r. Accèssit: Anabel Segura
Des d’aquí volem felicitar als tres guanyadors i animar a tots els participants a pensar més fotografies per les pròximes edicions! Gràcies per la vostra col·laboració!
Susanna
/ febrer 8, 2011què maques!
anabel
/ febrer 8, 2011m’en alegro que os agrades la foto de la meva x de collie, ja veieu que li queda be aixo de estar a la neu jajjajja mil gracies per fer coses tan divertides com aquesta
lladruc
/ febrer 9, 2011Per a nosaltres és un plaer rebre tantes fotos de gossos feliços! 🙂
elisabeth
/ febrer 9, 2011MOLT XULES TOTES LES FOTOGRAFIES
Ja m estic pensant les de l any vinent
Per molts anys als guanyadors
Shanti-Cris
/ febrer 9, 2011molt xules les fotos!!!
felicitats als guanyadors!! 🙂
espero veure aviat la resta… q tinc moltes ganes jejejeje
lladruc
/ Abril 29, 2011Ara mateix acabo de publicar el vídeo amb totes les fotos rebudes. Esperem que us agradi!