Nou projecte de detecció de bernats marbrejats (Halyomorpha halys) amb gossos de Lladruc!

Vet aquí un altre innovador projecte de Lladruc.

El departament de Sanitat Vegetal de la Generalitat de Catalunya i nosaltres, hem engegat un programa per al control dels bernats marbrejats (Halyomorpha halys) amb gossos detectors. Es tracta d’un projecte pioner i, de moment, estem orgullosos dels resultats!

Podeu aprendre’n més veient aquest vídeo

https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/telenoticies-comarques/prova-pilot-amb-gossos-detectors-per-combatre-la-plaga-de-lescarabat-marbrejat/video/6188233/

O bé llegint aquest parell de notícies

https://www.diaridegirona.cat/comarques/2022/11/23/accio-climatica-engega-prova-pilot-78978535.html?fbclid=IwAR3yKW0Kl3ff0A11R7R-kbpHA2tE0sxCbvSRz4WgHChIAR3o_qR7mPxKzwk

Finalment, volem donar les gràcies a tots els que ho heu fet possible, seguirem lluitant per acabar amb aquesta espècie invasora i contribuir a una opció ecològica, ètica, ràpida i eficaç del control de plagues!

Advertisement
Deixa un comentari

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: