Avui us presentem la VUITENA (sí, sí, VUITENA!) edició del “Tinc un gos: i ara què? Curs d’educació canina i coneixements veterinaris“. Com ja sabeu, és una formació impartida per l’Emili Barba, Llicenciat en veterinària per la UAB i doctorant en nutrició animal i una servidora, Roser Feliu, directora de Lladruc i Màster en instructor d’unitats canines de treball per la UAB.
El curs compta amb l’aval del col·legi de veterinaris de Girona i el patrocini de Royal Canin i Laboratoris Virbac i ha estat escollit, entre altres, per l’Ajuntament de Riudellots de la Selva i el de Figueres i sis grups d’alumnes de dos i quatre potes de totes les edats.
No te’l deixis perdre! Per tenir més informació pots trucar al 636385174, escriure a info@lladruc.com o deixar-nos un comentari al blog!